Najlepši i najtužniji dvorac na svetu

6 thoughts on “Najlepši i najtužniji dvorac na svetu”

  1. Bio sam zimus u ovom dvorcu, jer sam ga vidio u spotu jedne naše pjevačice i učinio mi se zanimljivim. I na tim snimcima je bio prilično ruiniran, ali kada sam ga vidio uživo baš sam se prenerazio i rastužio. Nisam pisao o njemu, jer je vrijeme bilo baš ružno pa su fotografije bile previše tamne, što je samo naglasilo propast dvorca. Planiram se uskoro vratiti tamo i uslikati ga ponovo, pa onda napisati neki tekst koji će, doduše, više biti „In memoriam“ nego vodič, kako obično nazivam putopise. Potraži na youtubeu video „Sjaj Špicerovog dvorca“, kratak dokumentarac. Još više ćeš se iznenaditi koliko je dvorac propao u rekordnom roku.

    Sviđa mi se

  2. Civilzacijska sramota za ovu decu na vlasti (u devetoj sam deceniji, pa uzimam slobodu da tako kažem) – velike su pare potrebne za restauraciju tog dvorca, ali je njegova neprocenjiva kulturna vrednost. A, na kakve sve gluposti se bacaju pare…

    Sviđa mi se

Postavi komentar