Sremska Mitrovica i Zasavica

13 thoughts on “Sremska Mitrovica i Zasavica”

  1. Prošao sam najmanje 50 puta kroz Sremsku Mitrovicu na putu do Beograda i Novog Sada, ali nikada nisam zaista i bio u njoj, niti sam slutio da ima toliko zanimljivih stvari za vidjeti. Baš sam prijatno iznenađen, a mislio sam da je u pitanju dosadan grad.

    Sviđa mi se

  2. Prva slika sa potpisom „lepe kuce“ je slika mog dede, koju je on sagradio sam, posto je bio gradjevinski preduzimac. Sagradjena je 1929. godine. Ja sam tu kao dete provodila sve raspuste, dvoriste je bilo ogromno.
    Sad mi je to jako dirljivo da vidim da je neko na putu prema centru grada primetio i slikao. Tuzno mi je da vidim kako propada, ali moji rodjaci koji tu zive, ne mogu da plate da se popravi.
    U svakom slucaju, hvala vam za lepu reportazu. Sremska Mitrovica je poznata kao carski grad iz vremena Rimskog carstva kada se zvala Sirmium. Veliko arheolosko bogatstvo je pronadjeno u iskopinama i sklonjeno u Muzej.

    Sviđa mi se

  3. Meni kao Mitrovčanki je uvek interesantno videti šta posetioci izdvoje. Preporučujem još kupanje tokom leta, plaža je mnogo lepa a Sava pitoma i topla za plivanje; piće u Bukbaru-knjižari kafeu u neposrednoj blizini male crkve, u dvorištu popločanom ciglama i u hladu velikog oraha; sladoled u bilo kojoj poslasticarnici na šetalištu-ukus je standardan ali kugle su ogromne a sa splava „Krug“ na Mačvanskoj strani pruža se odličan pogled. Uz to, tamo služe „‘leba i masti“ (sa a levom paprikom, naravno).

    Sviđa mi se

  4. Čitajući ovaj putopis posle godine, prema opisu optičkog fenomena Sunca svatih da sam i ja taj dan bio u turističkom obilasku Sremske Mitrovice i Zasavice 🙂

    Sviđa mi se

Postavi komentar