Vršac

10 thoughts on “Vršac”

  1. Prelepo Majus! ❤️ Baš si me inspirisala da ponovo odem i to uskoro 😊 Prošli put smo se kratko zadržali na putu za Temišvar tako da nisam mogla da obiđem sve što sam htela.

    Sviđa mi se

  2. Baš sam se obradovao kad sam vidio da si pisala o Vršcu. Nedavno sam naletio na youtube-u na kratki video u kojem je neka djevojka porijeklom iz Srbije snimila vlog sa kadrovima Vršca, međutim ni u jednom trenutku nije spomenula o kojem gradu se radi. Zabilježio sam kadrove gotičke katedrale i Vladičanskog dvora, ali niko mi nije znao reći gdje se to u Srbiji nalazi. I onda nedavno naletim na slike Vršca i prepoznam grad, a evo sada i ti pišeš o njemu. Ozbiljno sam zainteresovan da ga obiđem, mislim da bi se čak moglo desiti za 1. maj, jer nisam planirao da idem negdje dalje. Tvoj putopis će mi svakako poslužiti kao vodilja. 🙂

    Sviđa mi se

  3. Dopali su mi se i tekst i fotografije. Razmišljamo gotovo identično. Čak su nam i interesovanja i maštarije iste. S’ tom razlikom što sam ja verovatno bliža penziji, a samim tim i tom preseljenju negde van Beograda. A u vezi sa tim imam samo malu sugestiju, koju dajem najdobronamernije – ukoliko budeš kupovala neku „švapsku kuću“ u Vojvodini, dobro proveri da je kojim slučajem bivši vlasnici ne potražuju u postupku restitucije.

    Sviđa mi se

  4. Kakva priča! Ova uvodna scena je tako filmična, i sigurno jedna od najdražih na blogu! ❤ Za Vršac nas vezuje jedno divno prijateljstvo, tako da smo u dva navrata imale lokalnog vodiča po samom gradu, ali i okolini uključujući Breg, vinograde, manastire… Divan grad vredan pažnje i obilaska! 🙂

    Sviđa mi se

Postavi komentar