Skoplje

8 thoughts on “Skoplje”

  1. Evo, uspio sam konačno da uhvatim predah da pročitam putopis. Podsjetila si me na moje putovanje u Skoplje koje je bilo jedno od neobičnijih. Sjećam se kako sam isprva bio šokiran i razočaran gradom, a onda kako su mi se utisci slijegali, shvatio sam da sam ga na neki način zavolio i pored sveprisutnog nesklada. Jedina stvar s kojom nikako ne bih mogao da se složim jeste da im je stara čaršija ljepša od sarajevske. I to ne kažem zato što sam Bosanac. 🙂

    Sviđa mi se

  2. Hvala Majus, divno, kao i uvek. Mozda ipak preskocim ovo ‘novo’ Skoplje i zadrzim u uspomeni staro, kojeg se secam. Samo mali komentar, koliko znam, najveci krst je pored Madrida (na zalost, videla sam ga samo izdaleka, sa autoputa), u Valle de los Caídos.

    Sviđa mi se

Postavi komentar