Oj Srbijo međ’ šljivama

15 thoughts on “Oj Srbijo međ’ šljivama”

  1. Još jedna divna priča o lepotama Srbije koje uglavnom uzimamo zdravo za gotovo. A potrebno je samo malo se potruditi i organizovati ovakve jednodnevne ili dvodnevne izlete posle kojih se čovek oseća kao preporođen, tj. kao da je bio negde pet, a ne jedan dan. Neverovatno je koliko priroda može da nas opusti i uspori… Ovo što si rekla o resetu i povratku na fabrička podešavanja trebalo bi svi dobro da zapamtimo i primenjujemo kad god je to moguće. Hvala za vrelo Lisine, pravo otkriće koje se mora čekirati! 😉

    Sviđa mi se

  2. Raduje me tvoja najava da ćeš ubuduće na blogu više predstavljati našu lepu Srbiju.
    Inače, mnogo puta se pokazalo da imamo identičan ukus, a to se potvrdilo i sada.
    Pesma „Oj, Srbijo…“ je i moja omiljena, a i ja sam jedan svoj fotopis nazvala baš tako:
    https://mirarbi.wordpress.com/oj-srbijo-mart-2008/
    S’ tim da sam ja te 2008. predstavila Bukovičku banju, jezero Garaši, Topolu i Oplenac.
    Eto ideje za tvoje i Ankino novo jednodnevno putešestvije 🙂 .
    Inače, čarobne Lisine su od 2007., kada sam ih otkrila, moj najomiljeniji lokalitet u Srbiji:
    https://mirarbi.wordpress.com/grza-i-resava-jun-2007/
    Klikom na link iznad dobićeš ideje za proširenu verziju izleta koji si danas opisala.
    A ako ikad ponovo dođeš u taj kraj, nikako nemoj zaobići i vodopad Prskalo.
    Pozdravljam Anku i tebe, želim vam puno novih putovanja i uspeh u daljem radu.

    Sviđa mi se

Postavi komentar