Subotica

12 thoughts on “Subotica”

  1. Bio sam u Subotici jedno poslijepodne jesenas. Predivan grad, usuđujem se reći možda i najljepši u cijeloj Srbiji. Nažalost nisam imao vremena da vidim i uslikam sve što sam htio, tako da se iz te posjete nikada nije izrodio putopis. Ali, definitivno idem ponovo na proljeće, kada ozeleni i tada ću da dovršim započeto. Da li znaš, je li posjeta gradskoj vijećnici dozvoljena van organizovane ture?

    Sviđa mi se

  2. Divan grad sa dušom i još lepšom arhitekturom. 🙂 Iako smo bile u Subotici na ekskurziji pre mnogo godina, ne sećamo se svih ovih detalja, ali poseta Gradskoj većnici jeste ostavila snažan utisak. Drago nam je što si nam dočarala Suboticu iz jednog drugog, vrlo zanimljivog ugla. ❤ Kuda li nas vodiš sledeći put…

    Sviđa mi se

  3. Lepsi tekst o svom rodnom gradu u skorije vreme nisam procitala 🙂 hvala Vam sto ste Suboticu docarali na ovako lep nacin i opisali u svom tekstu zaista sve poznatije gradjevine koje je krase. Zanimljivo je citati kako turisti dozivljavaju Suboticu i koliko su uglavnom svi njome odusevljeni. I mala ispravka- razigrani baloni su u ul. Matije Korvina 😉 ne zamerite sto sam ispravila, nije zlonamerno. Srdacan pozdrav iz Subotice 🙂

    Sviđa mi se

  4. Dobro predstavljena destinacija, maksimalno koliko se moglo u zimskom periodu.
    Moguće je da ćemo se na proleće sresti u ovom gradu, ti, Svjetski putnik i ja, na slučajnom skupu kolega travel blogera, s’ obzirom da ću i ja tamo boraviti u maju. A tada obavezno u plan obilaska moramo uvrstiti subotičku Dudovu šumu, Palić, poneki okolni salaš i ergelu konja.
    Zanima me da li je do Subotice iz Beograda najpovoljnije stići vozom, koji pominješ u tekstu, kao i da li je u njemu bila velika gužva, kakve ja pamtim iz nekih ranijih vremena?

    Sviđa mi se

    1. Miro, ne znam za taj skup u maju, ali sumnjam da ću tada biti tamo zbog nekih drugih planova. Povratna karta je koštala 1200 dinara, a voz je u to vreme kada smo mi išle bio prilično prazan. U svakom slučaju, želim Vam srećan put i lep provod u Subotici 🙂

      Sviđa mi se

      1. Za skup sam se šalila, jer smo sve troje izrazili želju da Suboticu vidimo u prolećnom izdanju. A za informacije o ceni povratne vozne karte i nepostojanju gužve u vozu, hvala. Neka i tebe sreća prati na svim narednim putovanjima, koja planiraš. Pozdrav i svako dobro!

        Sviđa mi se

  5. Od svih tekstova na koje se nailazi kada se pretrazuje nesto o Subotici ovaj je najlepsi i – mada nije morao biti jer je samo putopis a ne istrazivanje o istoriji – jedan od najinformativnijh. Divne zgrade na trgu Ferenca Rajhla, sa desne strane od Zeleznicke stanice zasluzuju cak i socioloska istrazivanja – od toga kada, kako i ko ih je napravio, do toga zasto ce uskoro sasvim nestati, prepustene unistavanju vremena…a nekada su bile neciji ponos. Hvala na tekstu!

    Sviđa mi se

Postavi komentar