Vodič kroz Prag, od secesije do komunizma

9 thoughts on “Vodič kroz Prag, od secesije do komunizma”

  1. Hvala još jedanput za linkovanje. 🙂 Odličan je putopis, i moram priznati da je interesantno kako smo (pored nekih osnovnih must see lokaliteta) obuhvatili različite aspekte Praga. Za neke od ovih stvari nisam nikada ni čuo, a neke nažalost nisam uspio vidjeti u ono malo vremena što sam imao na raspolaganju. Najviše mi je žao što nisam uspio otići do Ajfelove kule i samostana Strahov, ali ne može se sve stići u dva dana. Ko zna, možda nekada ponovim posjetu, pa dopunim propušteno. 🙂

    Sviđa mi se

  2. Spremam se za putovanje u Prag i detaljno iščitavam tvoj putopis. Kod Svjetskog putnika sam takođe svratila. Imate dve potpuno drugačije perspektive na grad, što je odlično. 🙂 Bila sam u Pragu na maturskoj ekskurziji, i sada se prisećam kako je to bio snažan doživljaj, a ipak nekako prazan. Baš me zanima kako će sada Prag delovati na mene. Knjiga koju preporučuješ mora biti veoma zanimljiva za upoznavanje češke istorije o kojoj baš malo znam, mada neću stići da je pročitam pre puta. Možda je bolje da se čitam kada mi se budu slegli utisci. 😉

    Sviđa mi se

  3. Povratni ping: Prag | Fuzzy

Postavi komentar