Sofija – V krak s vremeto

4 thoughts on “Sofija – V krak s vremeto”

  1. Stvarno lijep grad, iako ljudi iz nekog razloga to ne očekuju… Inače, mala napomena: Crkva Svete Sofije i statua nemaju ništa zajedničko osim imena – crkva se u stvari zove Aja Sofija (mudrost božija, sveta – kao i mnogo poznatija u Istanbulu), i po njoj jeste grad dobio današnje ime, a statua se odnosi na Svetu Sofiju, ženu kojoj su ubili 3 kćeri, postoji neka legenda vezana za to… Uglavnom, ona nema nikakve veze sa samim gradom, ali su vlasti odlučile da iz nekog razloga njoj tu podignu spomenik kako bi zamjenili onaj koji je na tom mjestu stajao do tada – Lenjinov 🙂
    Mi smo ovo saznali tokom besplatne ture gradom, koja je stvarno odlična i preporučujem je svima koji odu u Sofiju, obiđe se većina znamenitosti za kratko vrijeme i čuje dosta zanimljivih stvari 😉

    Sviđa mi se

    1. Navela sam u tekstu da je Sofija dobila ime po crkvi koja se nalazi preko puta hrama. Da, da, videla sam taj podatak da je Lenjin nekada bio tu gde je sada statua. Uvek treba otići na free walking tour, svima preporučujem. Hvala Gavrilo na komentaru 🙂

      Sviđa mi se

Postavi komentar