Veliki i divan Stokholm

6 thoughts on “Veliki i divan Stokholm”

  1. Meni Stokholm onako. Doduse jako kratko sam bio al me sokiralo da u 1km one centralne pesacke ulice nema niti jedna kulturna ustanova, ili sam prosto bio slep da vidim. Sve prodavnice i poslovni prostori. Tri Meka i tri H&M. Naravno da oni imaju sve sto treba, al mi je ta ulica ostala u glavi kao tezak smor. Knez Mihajlova je zakon. 😎

    Sviđa mi se

  2. Koliko je predivan grad. Zamalo da mi bude destinacija sad za novembar, ali me je odbila vremenska prognoza sa 3 stepena i mogućim snijegom. Prosto bi mi bilo žao da ga obilazim po toj hladnoći, pa sam se odlučio vratiti na Maltu i njenih ugodnih 20 stepeni u istom periodu. Putopis je odličan, nasmijala si me dijelom o promaji i iskusnom „fikanju“. Definitivno uvrštavam Štokholm u planove za narednu godinu, samo se nadam da će mi se posrećiti sa Wizz-ovom kartom tokom toplijeg vremena, a putopis ću sačuvati kao vodič. 🙂

    Sviđa mi se

    1. Super! Imaš iz Niša Ryanair za Stokholm, ako ti nije cimanje, taman obidješ i Niš 🙂 Obavezno na leto, novembar nikako. Dobar izbor za Maltu, ja ću u novembru u Madrid. Leti sever, zimi jug. Drago mi je da ti se svidja 😉

      Sviđa mi se

  3. Divna priča o Greti, umetnosti, šarenim kućicama, ekologiji i nezaobilaznoj fiki za koju smo prvi put čule u videu presimpatične Rachel Khoo. Zavidimo ti na cimet rolnicama… 🙂 A poslednja rečenica u pretposlednjem paragrafu vrlo slikovito govori o tome koliko te Stokholm očarao…

    Sviđa mi se

Postavi komentar