Drezden na dan ili dva

11 thoughts on “Drezden na dan ili dva”

  1. Moram priznati da su mi gastarbajteri dugo bili jedina asocijacija na Njemačku i nisam nikako mogao da je doživim kao mjesto gdje ima nešto zanimljivo da se vidi. A ima, još kako. Nastojaću da je u narednih par godina detaljnije istražim, a Drezden mi je u samom vrhu mjesta koja želim obići. Ti si mi ovim putopisom samo još dodatno podgrijala tu želju. Athitektura je sjajna, a Frauenkirche mi je jedna od najljepših slika koje sam vidio. Dopadaju mi se i parkovi, njih obožavam da obilazim. Jedva čekam nastavak iz Skandinavije. 🙂

    Sviđa mi se

  2. Znale smo da će nam se utisci podudariti! 🙂 Nažalost, mi nismo imale vremena za novi deo grada jer smo takođe bile tu samo na kratko, ali deluje vrlo urbano i zanimljivo! Čak nas ova plava zgrada malo podseća na Hunderwasserhaus u Beču… A tek priča i slike o onoj mlekari… Ljubav na prvi pogled… ❤

    Sviđa mi se

  3. Ovo mi sada postaje divna navika, citam tvoje putopisanije dok se truckam u bg vozu na putu do posla.
    Sjajan uvod u dan.
    Sem sto nakon svakog procitanog imam apsurdno jaku zelju da iz ovog, predjem u neki drugi, evropski voz! 😄
    Nazalost i ja sam bila samo u „starom“ delu Drezdena. Tako da definitivno mora da se ide ponovo i hvala ti na tom otkrovenju.
    Btw. ovo mi je jedan od omiljenih tvojih trenutno.
    Bravo, bejbe 😘

    Sviđa mi se

    1. Hvala bejbe 🙂 Drago mi je da ti kratim vreme i skrećem pažnju sa vazda dramatičnih dogadjaja iz našeg dragog javnog prevoza. Uskoro stiže poduži tekst o Kopenhagenu, možeš da ga čitaš i u odlasku na posao i u povratku 😉

      Sviđa mi se

Postavi komentar