Uvod u Skandinavsku turu

14 thoughts on “Uvod u Skandinavsku turu”

  1. Što je najluđe – ni sada nije jasno da li ovakvi doživljaji iz busa idu u prilog grupnim turama ili ne. A brzo si izrešetala tekst tako umorna. Trbalo bi da pišeš krimiće u nastavcima. Pozdrav sa okeana.

    Sviđa mi se

  2. Sranja su diiiiivina. Zgrade se i pozaboravljaju a ovo se pamti i oblikuje čoveka. Ovo je sve ok osim smrdljivih nogu. Ispišam se u usta svim putnicima sa smrdljivim čarapama! Izvinjavam se na rečniku al’ morao sam. Mislim stvarno. Šabani!

    Sviđa mi se

    1. Ma kakve smrdljive čarape, ovo su bose noge, pa ti ih stavi ispod sedišta, pa to isparava, a ne smeš ništa da kažeš jer ti je frka da ne dobiješ batine i zbog toga…. Onda sedi i čekaj da se smrad toliko uvuče u nozdrve da se potpuno adaptiraš. Ili drži vlažnu maramicu pod nos….

      Sviđa mi se

  3. Krenuvši da čitam post, entuzijastično sam počeo da razmišljam kako možda i ne bi bilo loše okušati se sa agencijskim obilaskom Skandinavije. Odustao sam na dijelu o trodnevnom netuširanju. 🙂 Nadovezaću se i na naredni post, pa ću prokomentarisati da ni meni hrana nije toliko bitan faktor na putovanjima jer budem prezaokupljen svim ljepotama tog mjesta da prosto nemam kad da sjedim u restoranu. Svaki minut je dragocijen. Jedva čekam preostale putopise, nemoj puno da otežeš, čeka te i Rumunija pa piši dok su utisci još svježi. 🙂

    Sviđa mi se

Postavi komentar