Segmenti iz Beograda – Blok 18

13 thoughts on “Segmenti iz Beograda – Blok 18”

  1. Tamo mi je majstor. Automehanicar. Lopuza jedna. Pored takvih ljudi najpametnije mi je bilo da prodam kola. I prodao sam ih. Da ga je**m u usta skrbava!
    Uvek me je tamo odusevljavao onaj „soliter“ bez fasade na samom ulazu od 4 sprata. Samo blokovi i malter a ves svuda visi.

    Sviđa se 2 people

  2. Lep tekst… Blok 18 je cesto bio predmet konkursa. Beogradska opera je predvidjena na toj lokaciji jos 1968. Konkurs za Novi Beograd 1986. posebno aktivira tsj prostor velike vrednosti i integrise u gradsko tkivo, brojna istrazivanja Urbanistickog zavoda i prof. Perovića… Medjutim jos pocetkom XX veka tu je predvidjen barokni park!!! Posto je na obliznjem Statom sajmistu stradalo puno ljudi i Blok 18 ostaje „netaknut“. Samo je izhradjen spomenik zrtvama holokausta. Puno podataka o lokaciji ima u urbanistickim studijama iz ’60tih i 70tih ali je prostor do danas ostao „netaknut“…

    Sviđa se 1 person

  3. Ako na mene misliš kada kažeš da imaš ortakinju koja je živela tu, mogu samo da dodam da tokom te dve godine nismo zaključavali kuću, a da su nas ljudi redovno pitali zašto ne zaključavamo i da li je sigurno. Ispada da smo tu imali bolje komšijske odnose nego sa vojnim licima na Zvezdari.

    Sviđa mi se

Postavi komentar